Visste ni ..

Tids fördriv stulet av Nikita.

att jag vill köpa en liten bil till Casper på rean! (Tidig julklapp)
att jag har världens bästa familj
att min senaste kyss var till Casper! =)
att jag lyssnar mycket på samma låt om&om igen, tills jag lessnar..
att jag funderar på att flytta till en annan stad.
att jag pratar oavbrutet mest hela tiden.
att jag inte gillar gröt! fy bubblan.
att min första riktiga kyss var på ryska leken (Eller vad heter det nu igen?)
att jag avskyr när folk snackar om sig själva, alltså riktigt skryter. (Allt man säger får man till svar "Jamen jag då, ja jag också, men när jag... and so on)
att kärlek är något jag inte riktigt har förstått mig på, än.
att jag gillar att åka bil! haha
att jag alltid kommer att undra varför det blev som det blev.
att jag är förälskad i barnkläder!!
att sist jag grät var för att Casper också gjorde det.
att min mobiltelefon är svart och röd.
att när jag vaknar på morgonen möts jag alltid av världens leende från Casper och glömmer genast bort hur jag sekunden innan svor över att han vaknade så tidigt.
att innan jag går och lägger mig tar jag alltid bort luddet mellan tånarna, haha :p
att jag just nu tänker på framtiden.
att i morgon kommer jag troligtvis att besöka birsta
att jag hoppas att även jag träffar den rätta med stort H.
att jag verkligen vill ha fler barn! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0