Varför just jag, just idag?

Det är strååålande sol och jag är sjuk, såklart. Eller åtminstone jävligt ont i halsen, hes, dunder förkyld och totalt orkelös. Det räknar jag som sjuk, när man inte kan gå ut i solen utan att känna att man ska svimma vilken sekund som helst..

Casper leker i sin baby sitter och jag springer runt i alla rum och kollar så att det inte är något som jag glömt att packa, för idag åker vi hem! Wiie, vad momma ska bli glad! ;) Hon håller ju på att längta ihjäl sig efter sitt söta barnbarn! Tror jag det.

Vi åker med Kattis och Elma upp som ska stanna med oss där tills söndag, trevligt! Hoppas på massor med sol dessa dagar så man hinner njuta ordentligt. Sen är jag och Casper tillbaka till vår vardag igen. Och ännu nästa helg vankas dop! :D Ska bli sååå kul.

Det var allt för den här gången. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0