Stockholm

Ja, vad säger man.. Tiden går fort när man har roligt!

Nu har stockholms dagarna gått och imorgon är det dags att åka hem till sitt igen. Skönt på ett sätt men samtidigt vill jag inte hem, jag vill vara kvar här fast i en egen bostad. Vill inte bo kvar i sundsvall, inte länge till iallafall. Det känns otryggt. Ja, det är väl vad jag kan säga.

Men för att försöka med lite positiv energi så har jag blivit helblond igen! =) I like. Och casper har fått ett par hörsel kåpor till studenten samt två body suits till sommaren. Jag själv har inte skaffat mig något mer än en ny hårfärg, men däremot har studenterna "fått" sitt, det är inhandlat och klart! Nu saknas bara studenterna på flaken.

Just det, höll på att glömma att berätta att jag köpte en system kamera också!! En canon 450D, en kanooon kamera helt enkelt! Så jag bjuder väl på nån bild idag också då, bara för att.




Du är den som får mitt hjärta att slå vidare



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0