Mamma träff

Eller vad det nu är dom kallar det? Föräldra träff/grupp? What ever they call it så tror jag att ni fattar vart vi är påväg =) Klockan elva skulle det börja och nu mellan 9-11 så har dom öppet hus för att väga och mäta så jag tänkte försöka vara där till halv ungefär då :) Får se vad casper säger om det! Har lite dålig koll på när han åt senast om jag ska vara ärlig, men minns jag inte helt fel så var klockan 06 också fick han lite bröst vid 08 så han borde ju ska klara sig till åtminstone 10 och så länge vagnen rullar märker han inte av någon hunger ;)

Sen vet jag inte vad vi ska hitta på idag? Kanske inte "hinner" så mycket mer än så heller, än att hoppas på att casper vill sova kvar lite i vagnen efter hemfärden.

Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0