Dophelg

Så var denna helg snart över! :)

Dopet gick riktigt bra, casper var så snäll i kyrkan så! Roligt att vara i fokus skulle jag gissa på och mycket att titta på. Duktiga killen ♥ Vi var ett bra gäng och god tårta och smörgås tårta made by mami serverades sedan i lillkyrkan. Fina presenter också! Och som pricken över iet så hade vi toppen väder! Tack gud ;p eller nåt.

Och hela hans namn blev som skrivet i headern, Karl Casper Emanuel.
Kattis och Nisse är nu stolta gudföräldrar också! Dom bästa gudföräldrarna casper kan få ♥

Mamma och pappa har precis bjudit på pizza också så nu mår man gott! ;) Dock måste jag erkänna att pizzan inte var lika god som i mina aptit tankar efter den.
Ikväll verkar det bli film. :)

Hade jag orkat hade jag lagt upp bilder. Men för er som använder er av facebook och är vän med mig där så finns bilder där att se! "Caspers dop".


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0