Det är dig jag värdesätter högst

Jag kan absolut inte påverka vad andra tycker om mig som mamma, men är det någon som kan bekräfta hur stor kärleken till min son är så är det jag. Han är det bästa i mitt liv och det är honom jag värdesätter högst på denna jord och inget är viktigare än han. Det är en stor grej att bli mamma och ännu större är den när man är ensam om saken. Jag ser absolut inga hinder och klagar inte på att jag är ensam, men jag är evigt tacksam för all den hjälp jag får, men hjälpen jag ber om eller ger över är inte lika tacksamt från dem. Karl Casper Emanuel - Mitt allt och mitt hjärta. Jag älskar dig! Du och jag.


Kommentarer
sandra

jag kan erkänna att jag var lite skeptisk när du kom och sa det på jobbet den där morgonen, men nu så beundrar jag dig för att du är så stark och gör allt själv! Mycket bra och modigt gjort av dig! Kram

2010-05-14 @ 23:09:30
URL: http://sandrawesterberg.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0