Dålig uppdatering

Hehe, ojojoj vad statistiken hade sjunkit nu men det är väl kanske inte så konstigt heller! Tycker aldrig att jag har något att skriva om, känns som att varje dag är lika hela tiden, och vem vill läsa det?

Idag ska jag iväg på efter kontroll iallafall, om jag nu har tagit rätt på tiden men jag hoppas det! =) Har packat ner förlossnings journalen också så vi kan gå igenom den tillsammans, finns ju en del som jag undrar över från förlossningen som jag inte kan läsa, läkar språket ni vet.. :p
Sedan blir det iväg och sola en sväng idag igen så man är lite brun tills på lördag då dopet är!

Och så står det storhandling på schemat. Måste handla inför caspers dop också ska vi förbereda lite ikväll också så man inte står dagen innan och stressar ihjäl sig! =) Var in på bakgården förut idag också och beställde en vimpel till tårtan (eller vad man nu kallar dem?) med caspers hela namn på och datumet som han döps!

Nää.. Nu ska cykla iväg!


Kommentarer
Angelica

Förlossnings journalen? Är det den det står precis vad som har hänt och så under förlossningen?

Hur fick du den, jag har hört att man får den när man åker från Bb men jag fick inte den och skulle verkligen vilja ha den :) Kram

2010-05-26 @ 20:11:51
URL: http://mammaangiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0