Är det här hon?

Mamma träffen var väl sådär måste jag säga, inte en enda i min ålder och i stort sett bara bebis filckor. Tror det var 5 tjejer och en pojke, och casper då såklart. Åsa var inte helt hundra idag heller så det blev bara en kvart hon pratade idag, och sedan kom även charlotta (barnmorskan jag/vi gick hos) in och sa hej också, så det var roligt!
- Jaha, är det här tjejen som du alltid pratade om när du kom till mig?, sa hon.
Haha! Ja, jag trodde ju faktiskt att casper var en tjej när han låg i magen. En liten enya, wilma eller celina. Men det var ingen sån, och inte heller en edvin, oliver, adrian eller theodor. It was a casper, and that is it! =)

Casper sov kvar i vagnen ett tag fram till två ungefär så jag fick lite egen tid i ett par timmar och sedan började jag på med maten, tonfisk sallad! Faktiskt riktigt gott ju, och enkelt. Sedan har jag även hunnit med en promenad med mamma och pappa runt åsta nu ikväll.

Nu är det lill lördag för hela slanten. ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0