Vecka 40

Idag har vi gjort 39 veckor tillsammans och går nu in i vecka 40, förhoppningsvis sista ingångs veckan. :)
Har även varit till barnmorskan idag och allt såg så bra ut så! Lilla hjärtat tickade på som vanligt i 145 slag/min ♥
Pratade även lite om vad som händer i övertid och fick en tid inplanerad hos bm om jag skulle gå över och även ett datum för när dom sätter igång mig och bebis om den inte skulle vilja kika ut av sig själv! Men det hoppas vi ju innerligt att vi inte ska behöva vänta så länge på hjärtat. Peppar peppar för det.



Åt lunch på stan med mamma innan vi åkte hem igen, hon var med till barnmorskan. Kollade lite på bebiskläder när vi kom oxå och mamsen beställde massor med kläder till pyret ;) Tusen tack igen för det ♥

Sammanlagt blev det; 3 par byxor, 10 bodys, 3 pyjamasar, en filt, en mössa och ett par sockar. :) Från ellos.

Ikväll blir det tacos och lite myspys hemma hos mamma&pappa.



Kommentarer
Carro - Med världens bästa bebis ♥

Ja för mig gick det fort iallafall :D

2010-03-04 @ 17:56:07
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0