Lite tidsfördriv

Ja, här händer det inte mycket som är så intressant att skriva här så istället lägger jag upp en liten lista som jag precis hittade i patricias blogg. Allt sånt här är kul just nu i denna väntan, haha.

Hur bor du: Tvåa i Matfors.
Brukar du komma i tid: Ja, faktiskt. Oftast alldeles för tidig egentligen.
Vad hade du i din mun senast: Jag har tuggummi i min mun, innan det popcorn.
Har du bra kondition: För tillfället så är den ju definitivt den sämsta, och den är väl inte så bra annars heller  :p
Hur lång är du: 163 cm
Hur känner du dig just nu: Irriterad mest.
Hur upplever du dig själv som person: Social, framåt men dock ego. :p
Vanligaste färg på dina kläder: Vitt och svart.
Kan du laga mat: Kan, kan jag väl!
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag jobbar inte alls och pluggar inte alls heller. Men snart så har jag ett heltids jobb med övertid 7 dagar i veckan. ;)
Vad har du på dig just nu: Mina rosa velour byxor och min betty boop nattklänning, me like! :D
Har du någon fobi: Ja, ormar och råttor främst! Och en massa mer.
Hade du en bra kväll igår: Ja, det hade jag väl.
Vilket är ditt senaste inköp: Det absolut senaste.. En coca cola light burk, marabou choklad och "jätten" salt. =)
Din favoritdryck på morgonen: Haha, mjölk till cherriosen och sen ungefär 3 glas mjölk till smörgåsen oxå.
Vilken tid gick du upp idag: Nångång vid kvart i nio tror jag att det var.
Har du sovit i din egen säng inatt: Nej, hos mamma och pappa.
Vad hade du sönder senast: Ja, jag kan inte minnas något värdefullt jag haft sönder på ett bra tag så det måste väl ha varit nått glas eller liknande då.
Har du haft mörkt hår: Japp
Är du morgonpigg: Haha, ja!
Vem snackade du med senast: Mamma
Stjärntecken: Vädur
Varm favoritdricka: Te
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Då går allt ner.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Måste ha vart längesen :)
När pussades du senast:  Hah, jadu! Längesen det med, bortsett från alla pussar till de kära djuren förstås.
Saknar du någon just nu: Näe, ingen jag kan säga att jag saknar. Men det vore ju hemskt kul att ha bebisen här!!
Gillar du dokumentärer: Beror väl på vad det är för typ av dokumentär det. Verklighets baserat är ju oftast riktigt intressanta.
Vilka språk kan du prata: Svenska, engelska, lite tyska.
När fikade du senast: Kladdkaka idag, hemmagjord såklart ;)
Vad ska man göra för att få dig förbannad: Finns massor.
Skriv ditt tredje senaste mottagna sms: "Jo det förstår jag :( Okeej spännande :P"

Nu blir det en kopp te, nattinatt.



Kommentarer
Lillan

Ja ville ju kopiera din lista,men de går ju inte:(

2010-03-04 @ 01:37:37
Patricia

Hej Elin! Hoppas det går bra med förlossningen och allt. Håller tummarna för dig! :D Kram/Patsy

2010-03-04 @ 14:37:40
Patricia törnros

Ibland är sånna här listor riktigt roliga. Hahah

2010-03-04 @ 17:20:46
URL: http://ptk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0