Innan du föddes

Förmiddagen/eftermiddagen har varit riktigt super! :)
Jag och mamma bestämde oss för att ge oss ut på en promenad iallafall trots det här blåsiga vädret! Men det var ändå mildare idag än igår kändes det som.
Svängde in till lägenheten och hämtade bebis "mina första år" bok, gick på ica och sedan blev det även en lunch på dannes. Mumsigt värre! Blev erbjuden bland anant en badbalja av gabbis som jobbar där, mycket snällt av henne!

Så nu efter att vi kommit hem har jag såklart suttit och skrivit lite i bebis bok under kategorin innan du föddes. Man skulle bland annat skriva ett brev till bebisen så det tog jag och gjorde.

Nu blir det väl till att lata sig på soffan ett tag innan vi ska äta våfflor till middag!



Kommentarer
Patricia Törnros

Hoppas allting går skitbra nu när det är så nära!! =) KRAMAR!

2010-03-03 @ 19:55:23
URL: http://ptk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0