Göra lite nytta

Ja, det där med att göra lite nytta, vad är det egentligen? Det finns ju inget svar på vad som är nytta eller vettigt att göra egentligen med tanke på att varje människa har sina behov och dem är ju olika för alla. Sen beror det väl på dag och situation också, sitter du i ett välstädat hem, ja, då är det väl kanske att göra någon nytta att ligga på soffan och äta godis också?
Jaja, ska inte skriva någon bok, lätt hänt när man börjar spekulera i saker och ting. :)

Jag har iallafall gjort lite nytta nu, rensat bilder på datorn och i kameran. Det är vad nytta har varit för mig ikväll. Har ni gjort någon nytta? ;)

Jag och magen tänker iallafall gå och lägga oss alldeles strax. Funderar på ytterligare en kopp te och några skorpor först, men det blir så fel med järntabletten då. Fast om jag ska vara ärlig så har jag slarvat bra med dessa hela graviditeten, jag har fortfarande kvar samma förpackning med järnkapslar som jag köpte i slutet av november, och av denna förpackning har jag kanske ätit 20 tabletter av 50 totalt. Och jag som ska äta en om dagen. Bad av mig, jag vet. Men jag gör mitt yttersta för att komma ihåg dem iallafall nu på slutet för att få upp värdet inför förlossnigen iallafall. :)

Nä, som sagt. Godnatt med er! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0