Feber

Japp, jag har såklart åkt på feber. Så typiskt när man väl har planerat lite besök av några vänner som vill komma för att träffa mig och casper, jag är ju aldrig sjuk annars så är lite less! Hade ont i brösten tidigare idag också och har det än till och från, hoppas det inte är mjölkstockning bara!

Mamma och mormor är här precis som vanligt. Vi har dukat upp med lite torsdagsmys, dipp och grönsaker! Men dock så fanns det inte särskilt mycket  att se på tvn för min del så jag missar ju själva myset. ;) Antikrundan är inget för mig om man säger så. :p

Casper ligger och sover i sin liggdel fortfarande sen promenaden. Han älskar verkligen att åka vagn och sover flera timmar efter att man tagit in honom också. Skönt eller inte, tjaa morsan blir ju rastlös... ;) Men vardagen börjar iallafall infinna sig vilket är väldigt skönt för oss båda!

En dag för oss:
08:00 Casper vaknar för att äta och få ny blöja. Myser och "pratar" med mamma en stund.
Han är redan väldigt duktig på att fokusera med blicken(!!)
11:00 Dags att äta igen och därefter planerar vi en promenad
(Efter han fått rapa sig och gjort i blöjan så vi kan byta den innan vi gers oss ut)
12:00 Går ut på promenad och sover i vagnen
16-17 Vaknar och äter, byter blöja. Vaken en stund.
21-22 Vaknar igen och äter
23:00 Somnar i sin spjälsäng
02-03 Vaknar för sitt första nattmål och byter blöja. Sover med mig resten av natten i sin snuggle nest.
04-05 Andra nattmålet

Ja, ungefär sådär ser det ut. :) Och jag klagar absolut inte! Snällare bebis får man leta länge efter.
Nu ska jag passa på att göra klart för natten, ladda upp med tutte, kräklappar och amningsinlägg. :)


Kommentarer
Simone

Åååh vad allt verkar gå bra för er! :) Det glädjer mig att läsa, väntar med längtan på att du ska skriva en förlossningsberättelse! (A) Kram

2010-03-19 @ 12:26:56
URL: http://kallamigsulan.blogg.se/
Ida

Åh ni är så mysiga! :)<3 Hoppas du är bättre nu! Synd att det blev som det blev idag. Men på Söndag! :)<3 Hoppas ni mår bra då, båda två.

2010-03-19 @ 16:23:58
URL: http://sjida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0