Bvc

Idag har vi varit upp till bvc för första besöket där. Det var vägning och mätning som gällde för casper och idag stannade vågen på 3420 gram! :) Han har alltså gått upp 200 gram på en vecka, så duktig då! Och längden var som jag trodde, 53 cm vilket innebär att han växt på sig 2 cm sen födseln. :) Prakt bebis

Efter det så hade vi besök av sandra idag
, vi åt våfflor hemma hos mina föräldrar och surrade rent allmänt. Alltid lika trevligt! :) När sandra begav sig hemåt så åkte vi till birsta och inhandlade dagens middag, tacos! Ska verkligen bli gott, var ett tag sen nu igen. :)
Sedan hämtade vi morbror emil också innan det satte fart hem mot matfors igen!

Ikväll väntar mys
till hockey, så ska det låta, let's dance och solsidan! Vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det där schemat men det löser sig.. Huvudsaken jag får se när timrå åker ur slutspelet ;) Har även spelat på matchen så får se om det kommer in några slantar ikväll, har ju faktiskt lyckats väldigt bra förr med att gissa på matcher :D

Fredagar är verkligen veckans höjdpunkt
tycker jag, någon som inte instämmer? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0