Bra väder

Äntligen står temperaturs mätaren på nästan noll strecket igen, tror vi har runt 3-4 minus grader här hemma. Jag och mamma bestämde oss iallafall för att ta en promenad, den var inte lika frisk och härlig som jag hade hoppats på kan jag säga! Det blåste ganska så bra men jag har iallafall varit och rört på mig idag, det är huvudsaken! :)

Har precis ätit lite lunch som mamma har kokat ihop och tänkte ta mig lite efterrätt nu efter att jag kikat in på en blogg där jag hittade en bild på marrängswish, mmm så gott! Så nu kan jag ju inte motstå det när jag vet att det finns hemma.. :p Sen blir det till att slänga sig i duschen en sväng och vila lite. :-)

Fick hem bodyn och mössan från anna&axel idag oxå som jag fått vänta på en vecka på grund av att varan varit slut i lager, älsklings bodyn alltså. Men lik förbannat så får jag hem en body med trycket "gullunge" på! Åh, sånt här kan göra mig vansinnig. Visst är den väl fin också men jag har beställt och betalat och dessutom väntat för att få hem en med "älskling" på. Har inte bestämt mig om jag ska behålla bodyn, skicka tillbaka den eller byta.
Har iallafall ett till paket att hämta ut efter kl 17 idag, hoppas den ordern är rätt åtminstone!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0