Bad day

Den här dagen är nog inte gjord för mig, i stort sett allt har gått fel eller varit fel. Självklart så var det ju fel storlek på amnings bhn oxå, den satt perfekt nu så där lär det knappast rymma några välfyllda bröst med mjölk sedan så bara att skicka tillbaka! Men man ska ju inte gnälla på allt, amnings topparna var faktiskt jätte bra och fina! Helt i min smak. :-)

Lilla pyret i magen har levt rövare hela kvällen iallafall, så mysigt! Det var verkligen längesen man kunde känna att den håll igång under en längre tid, det har mest bara varit små stök på sista tiden så ikväll har jag njutit av min lilla älskling där inne ♥

Ännu en dag full av väntan och spänning är nu snart över iallafall och imorgon kommer en till. Pappa jobbar hela dagen, 08:00-00:00 och dessutom är vi utan bil, som vi varit ett tag och är ett par dagar till. Skulle inte bli förvånad om pyret vill ut imorgon, haha! Bara för att liksom ... Den som lever får se!

Nu ska jag se om det finns någon spännande bok i mammas bokhylla som kan driva min tid lite framåt! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0