5 dagar

5 dagar kvar till bf idag och en månad kvar tills min födelsedag faktiskt! Kan inte säga att jag längtar särskilt mycket efter det sistnämnda, jag lär ha att göra ändå så jag klarar mig. :-) Önskar ju inget mer just nu än en frisk liten bebis i min famn, och innan dess så ska vi väl alla hoppas på att den kommit, haha!
Det börjar bli mer och mer tråkigt att fylla år, man blir bara äldre och behovet av presenter minskar.

Nå, lilla bebben här inne i min mage då.. Verkar må bra, har haft lite andra förvärkar nu på morgonkvisten men det är långt ifrån så att jag skulle kunna säga att jag tror att den är påväg. Har känt av samma tidigare i veckan så, och har hört att det ska vara vanligt. Svårt det där också när det är första barnet, man har ju inget att jämföra med.
Men ut kommer den förr eller senare iallafall och det är ju faktiskt huvudsaken! Får väl lita på de som säger att "du kommer inte att missa din förlossning, det lovar jag" =) Haha, jag tror er faktiskt.

Ska se om det finns något intresse för en engelsk frukost här hemma, jag är vrål hungrig!


Kommentarer
Zanna

Lycka till! Hoppas allt går bra :)

2010-03-05 @ 20:29:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0