Idiot

En anonym kommentar, som kallar sig för punk
Man får stora ögon på hur du beter dig!

Jag har fått fler kommentarer från dig "punk".
Och jag tror jag kan förstå vem du är.

Så, till saken. Hur jag beter mig? Att jag låter caspers pappa få träffa honom först och lära känna honom, vad fan är problemet med den saken? Jag har sympati för människor som du tyvärr inte verkar ha. Sorligt, ja det är de enda ordet jag finner!

Jag tillåter vad min son är värd, och han är fan inte värd att slita och dras mellan olika människor som han inte känner. Han är inte ens 3 månader och du tycker att jag kan lämna bort honom till folk han inte känner för att han inte ammar? Det handlar inte om maten, det handlar om hans välmående bland människor! Han är en liten människa som ska utvecklas och för att lyckas med en utveckling krävs bra omgivning. Där sitter problemet.

Förstör mitt liv, gör det du för det bryr jag mig fan inte om.
Men caspers liv ger du fan i!!! För du har inte ett dugg med det att göra.



Kommentarer
EvaD

Du gör helt rätt Elin!Jag har varit i samma situation som dig med att pappan i första hand ska lära känna sin son.

Casper bör känna sig trygg med pappan/framor/farfar/faster innan han ska träffa övriga. Denna situation är inget som sker på 6dagar eller 2 månader. det tar tid.... Dom ska ju även lära sig hur casper fungerar.

En viktig sak är att DU som känner den lilla bäst oxå känner dig Trygg i situationen.



KRAM jag vet vad du genomgår. Skit jobbigt o slitsamt!

//Eva

2010-06-03 @ 21:44:25
URL: http://evadahlstrom.blogg.se/
evelina

BRA skrivet! På tal om det så har ett barn "bara" ögonen för mamma som första sex månaderna MINST. Pappan är bara en bonus, inte ett måste!

2010-06-03 @ 22:00:59
Belinda

Elin, bry dig inte om dessa fega träskallar. Förstår dom inte att du tänker på Caspers bästa så är de deras problem. Brydde han sig inte från början, varför då bry sig så mycket nu ? Skit i dom ! Du är stark :)

2010-06-03 @ 22:28:25
URL: http://beayliiz.blogg.se/
Emma - mamma till Haylee

Jag håller fullständigt med dig Elin. Jävla människor. Jag ammar ju inte Haylee heller längre, och jag får jämt höra "men du ammar ju inte henne, så då behöver hon inte dig på samma sätt och då kan hon följa med hit och dit med oss" osv. Idioter. Barnen blir ju rädd om de blir lämnade med helt okända människor. Och jag tänker såhär, för ett sånt litet barn så spelar det ingen roll om det är en släkting om de inte träffas så ofta att barnet känner igen personen, för även om dem är släkt så är inte barnet tryggare med den personen för det!



Stå på dig!!

Kram /Emma

2010-06-03 @ 22:29:11
URL: http://emmamaria.webblogg.se/
natalie

Bra skrivet! Folk är jävligt duktiga på att lägga sig i andras, det vet man ju tyvärr.. Nu var det ju inte lika mycket bloggande då jag fick Amelia men jag vet ju vad folk sa om mig. Tex. att jag skulle lära mig ta hand om mig själv innan jag skaffade barn osv. :/ Det är inte lätt, men man lär sig att vara stark och inte bry sig. Stå på dig och försök lista ut vem den där jäveln är!

2010-06-04 @ 08:29:28
URL: http://jennynatalie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0