hej

Åh, vad irriterad jag blir på människor! Vem fan uppfann människan? Okej, visst är det väl tur att någon uppfann dem men den som nu gjorde det kunde väl ha låtit bli att uppfinna idioter iallafall? Rätta mig om jag har fel.

Jag sitter iallafall i lägenheten nu, helt ensam! :) Vi har ju flyttat hit igen, casper måste börja komma in i dagliga rutiner och veta var han hör hemma. Men just idag är han hos sin mormor och morfar så jag får lite egen tid, tiden som varje individ behöver emellan åt! Det gäller att ta vara på dessa tillfällen för dom växer absolut inte på träd.

Har haft en hyfsad helg hitills, och vecka faktiskt! Den har varit fylld med massa roligheter och snart börjar den gå mot sitt slut, men ännu en ny rolig vecka väntar! Bland annat så kommer min mormor, caspers gammel mormor, hit då emil tar studenten! Ska bli så roligt. Den enda i familjen som tar studenten faktiskt, så det känns lite stort.. ;) Jag längtade också efter den dagen, men jag har ju fått en alldeles underbar son istället! Inget slår det! Så är det bara.

Annars då? Jodå, jag är väl tillbaka till mitt "vanliga" jag igen. Har fått min första mens efter att casper kom till, och kroppen är helt återställd! Vikten svajar lite men jag vill varken upp eller ner vad gäller det för går jag upp kan jag inte ha några av kläderna i min garderob och inte tvärtom heller, om jag går ner alltså. Så jag är nöjd som det är nu, jag kommer i kläderna som jag hade innan jag blev gravid så det är ju skönt att man slipper att fylla upp i hela garderoben med nytt igen.

Det blev ett långt inlägg. Nu sitter jag och väntar på lite sällskap.
Den som väntar på något gott .. Hur var det nu igen?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0