Bilder

Laddar upp lite bilder :)



Börjar bli stor nu och kan sitta med stöd i vagnen :)



Jätte kul att greppa tag i saker, och äta på dem såklart!



Också är det sååå roligt när man får vara med!
Vem fan är så dum att dom tror att jag tänker roa mig själv då??



Och sen så är det ju faktiskt så att lill killen blir hela 3 månader imorgon :)
Så idag fick han sin första smak portion, en sked blåbärs puré. Tror det var mumma ;)
Jo, jag vet att de står 4 månader på burkarna men från 3 månader funkar lika bra att smaka!



Kommentarer
Emelie

Sicken lite gding du har :) Sötnöt! :)

2010-06-06 @ 21:05:13
URL: http://emelienorin.blogg.se/
Jessica

Så stor han har blivit =) Vi måste ta en dag på birsta någon dag tycker jag :)

2010-06-06 @ 21:41:29
elin

så söt han är! en riktig lite goding. Och väldigt lik dig måste jag säga. Gud så fort tiden går, tyckte det var nyss jag läste att han precis kommit till världen. Du verkar göra ett kanon jobb som mamma, kan tänka mig att det inte alls är det lättaste .. :)

2010-06-08 @ 02:51:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0