Älskar er

Tror egentligen inte att man kan ha det mycket bättre än såhär. :)

Min son casper
Det absout bästa som hänt mig!
090630 - Graviditets test visar positivt
100307 - Världens finaste pojke föds och jag är mamma! ♥

Mamma
Du finns alltid är och jag värderar dig högt.

Ida Sjöblom
En sann vän jag bundit vänskapsbandet med, föralltid.

Familj & släkt
Ni är dom bästa vid min sida.
Finns inget bättre stöd än er ♥

Caspers gudföräldrar
Säger väl allt varför jag valde just er.
Ni är dom bästa gudföräldrarna casper kunde få!

Vänner
Sånna som er växer inte på träd.
Ni betyder mycket, allihop.

Jag kan väl inte få ett mycket bättre liv!
Singel? Ja, men vem bryr sig om det?
Det kommer en dag för mig också.


Kommentarer
natalie

Härligt att du skriver ut sånt :) Alla behöver faktiskt nog veta hur mycket man betyder i nåns liv. Kram

2010-06-09 @ 21:59:51
URL: http://jennynatalie.blogg.se/
Ida

Aw! :') <3

2010-06-15 @ 01:28:20
URL: http://sjida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0