Casper i sin bästa och värsta dagar ;)

Ett par trogna läsare verkar finnas kvar trots allt iallafall.. ;) Kul att se.

När man väl börjat blogga igen så känner man liksom suget efter att göra det igen, som med mycket annat. Det är roligt ett tag och sen lessnar man en stund, behöver ta ett break innan man är tillbaka igen. Det vore ju synd att uttråka de stackars läsarna helt, då gör man mer rätt i att ge fan ett tag, helt enkelt. :)

Middagen igår var super iallafall! Dock började casper lessna där på slutet, vilket inte var helt oväntat. Men tuggade ändå i mig maten i hyfsad lugn och ro. Efter en middag begav vi oss ut till barkarby nån timme och bara kollade, slutade med två svenska filmer på ica maxi och avslutade med en av dem, livvakterna, i sängen hemma.

Casper har sovit i nästan två timmar nu, och mer än så har jag knappt hunnit med. Har läst några sidor i "Dyngkåt och hur helig som helst", sjukt bra. :) Ska väl ta och fixa en mer passande stads outfit om en liten stund, för ikväll är det Maria och jag! :D

Lite bilder kanske?



Casper på sitt allra bästa humör..



Och casper på sitt, hmm.. ja ;)

Annars? Jotack, jag är väl lyckligast i världen och ser drömarna gå i uppfyllelse, en efter en!



Kommentarer
Sofia

Bra att du är taggad för att fortsätta med underhållningen här Elin ;) det gillar jag! Och fan vad roligt att du hittat kärleken! Men dags att komma hem så vi kan ta o ses! Hehe!



Ha det jäääkligt bra därnere tillsvidare :D

2010-07-22 @ 01:33:51
Anonym

Låter underbart härligt , önskar dej all lycka puss

2010-07-22 @ 21:50:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0