Vecka 35

Det kan säkert tyckas att jag är väldigt dålig på att ladda upp nya magbilder and so on. Men jag tycker inte riktigt det är någon mening då man inte ser någon skillnad på magen! Det har hänt väldigt lite med kulan nu på siståne men nu börjar det hända lite.

Den börjar få en mer taskigare form, om man får säga så .. ;) Nu ser det mer och mer ut som en potatis säck som hänger fastklämd på min mage då magen sjunker. Ärret man får om man har piercing i naveln är numera jätte tydligt och det ser inte heller särskilt trevligt ut .. ;)

Tur är väl det att det ligger något mycket trevligare och finare där inne iallafall.. <3

Idag går vi in i vecka 35



Såhär står det på familjelivs hemsida
:

Barnet: Fingernaglarna har nu vuxit ut helt och hållet på barnet. Barnets benmärg börjar producera röda blodkroppar. Du känner nu varje dag hur barnet rör på sig och det är inte ovanligt att du lagt märke till att ditt barn har en speciell dygnsrytm, som ofta fortsätter efter att barnet är fött.


Det där med dygnsrytmen, peppar peppar så har jag lite tur! ;) Eller nu måste jag tänka efter .. Den är oerhört lugn på dagen och desto piggare på kvällen. Men den är duktig och slutar då mamma går och lägger sig .. ;) Morgonpigg är h*n oxå! Kan väl inte bli så mycket bättre? ;) Fortsätter den med samma dygnsrytm när den kommer ut så kommer jag absolut inte att klaga! =)

41 dagar kvar
till beräknad förlossning, mamma tycker att du ska komma ut nu! =)


Kommentarer
Emelie

Åå bara 41 dagar kvar, spännande :)

2010-01-28 @ 12:27:23
URL: http://emelienorin.blogg.se/
Angelica

ähh klaga inte på det lilla ärret du har fått av piercingen! då ska du se hur min mage ser ut, men jag klagar inte för det! Jag visste att jag väntade något mycket vackert och som skulle göra att jag inte brydde mig ett skit om hur min mage ser ur. Du är ju gravid och har du otur så kan det spricka på magen. Men det kommer du inte bry dej om sedan. Men har du tur så slipper du det :)Är du i vecka 38 nu eller ?

2010-01-29 @ 13:20:47
URL: http://mammaangiie.blogg.se/
Angelica

Haha eller v 35 såg jag ju nu :)

2010-01-29 @ 13:21:26
URL: http://mammaangiie.blogg.se/
Karin

Jag har en fråga som du inte behöver svara på om du inte vill men tänkte att de kanske är lite kul o veta=)

Du är ju en ganska ung mamma utan en pappa till barnet, vad sa dina föräldrar när du berättade att du var gravid? =)

2010-01-29 @ 13:53:58
Josephine

:D så härlig mage!

2010-01-29 @ 15:53:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0