Utvilad

Sov mycket bättre inatt, tackar för det! :) Låg vaken en liiiten stund då jag klev upp och kissade, precis som vanligt, men det har inte varit outhärdligt! Fick sova enda till 10 imorse också, huuur skönt som helst! Så nu är jag riktigt utvilad :)

Tror jag ska ge mig ut på en promenad med mamma. Tänkte gå på apoteket och kolla vad en gips gjutning till gravid magen går på! :) Första barnet är ju extra speciellt så det kan ju vara kul med en sådan att hänga upp på väggen! Tänkte fixa en liten "hörna" i nya lägenheten med en vägg för bebis magen på. Lite bilder å så! Vet precis var den ska vara om jag bara får min kära byrå :D 
Efter det blir det bara hem och ta det lugnt ett tag och sedan slänga sig i duschen och koka ihop en middag för kl 18:30 ikväll ska jag vara på sjukhuset på deras föräldrautbildning. Vet inte riktigt vad som händer men om det är som mamma säger så ska det vara ett studiebesök på förlossningen och lite allmänt prat! Kan nog bli trevligt.

Nu ska jag leta reda på några kläder som man kan ut och svettas i ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0