Svar på kommentar

Postat av Karin:
Jag har en fråga som du inte behöver svara på om du inte vill men tänkte att de kanske är lite kul o veta=)
Du är ju en ganska ung mamma utan en pappa till barnet, vad sa dina föräldrar när du berättade att du var gravid?
=)

Svar:
Först och främst så har du fattat min graviditet alldeles på tok. Det finns en pappa till barnet men som tyvärr ej visat sig delaktig hittills under graviditeten. Vad han väljer att göra då bebis har kommit är helt upp till honom.
När jag fick reda på att jag var gravid så var vi fortfarande tillsammans. Min mamma och pappa sa såklart inte så mycket mer än "Grattis, vad roligt!" när jag berättade det, vad ska de annars säga? Mitt liv, mina beslut. :) De är såklart fortfarande lika lyckliga över att bli mormor och morfar nu som då. Jag är ju fortfarande deras dotter ...



Kommentarer
Therese Stolt mamma till 2 små killar

Bra svarat..

2010-01-29 @ 20:20:40
Plutten

Jag gillar din blogg...

Och ditt svar där var helt enkelt rätt.. du är ju trots allt deras dotter!

2010-01-29 @ 20:53:49
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Camilla

ja en pappa finns det ju alltid ! Sen hur delaktig dom är det är ju olika. Jag var själv ung när jag fick mitt första barn ( nyss fylla 17). I dag är han 17 år och hans flickvän är hos oss nu i helgen. Skit kul att man är en ung och fräsch mamma ;)ha,ha. Lycka till med den lilla!! kram!

2010-01-30 @ 18:53:48
URL: http://minamyror.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0