Ryggjäkel ..

Åh, det här är andra natten i rad som jag sover hur dåligt som helst på grund av ryggen! :( Inatt vaknade jag runt 4 och låg vaken till kl 6 på morgonen innan jag kunde somna om igen! Jävla rygg ... Är hur trött som helst nu men kan inte sova längre än 9, det är totalt omöjligt. Känner av ryggen även nu.
Förut var det nästan bara när jag satt upp som det gjorde ont men nu börjar det även värka utav bara helskotta på nätterna vilket inte alls är trevligt! Vore ju himla snällt om man ändå kunde få sova på nätterna för det lär ju knappast bli bättre sen.. :p

Idag funderar jag på att gå ner till lägenheten och börja packa ner lite saker i kartonger! Det lutar åt det iallafall för det finns inget annat som lockar mig särskilt. Får se hur det blir, alla kartonger står ju här hos mamma och pappa så måste flörta med dem också innan jag kan bestämma mig för annars har jag ju inget att packa i :p
Ska även ta och sätta upp en ingen reklam tack skylt nu i lägenheten jag bor i för det bara väller in reklam där och man kommer knappt in genom dörren. Ytterst störande när man ska leta igenom hela högen för att kolla om det gömmer sig några räkningar i röran. För er som undrar så bor jag inte där utan har bott hos mamma och pappa ett bra tag på grund av personliga skäll.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0