Rörigt

Jag måste bara få ur mig detta för jag blir lika irriterad varje gång jag loggar in på blogg.se numera! Allt är ju en enda stor röra. Du ser när väldigt dåligt någon ny kommentar har kommit, om du inte håller räkingen själv på hur många kommentarer inläggen har. Så för att undersöka om jag fått någon ny kommentar så måste jag klicka på "akrivet" och "kommentarer" där. Om jag inte nyligen publicerat ett inlägg förstås, då vet man ju att det är nytt. Men om någon har kommenterat ett äldre inlägg, baaaaad!


Någon som känner igen sig och håller med?

Iallafall.. Hans var en värdig vinnare av robinson tycker jag! Har inte följt det förän de tre senaste lördagarna kanske så jag har inte direkt haft någon koll. Men nu när jag såg hur de behandlade hans som kom från det utrustade laget gd så visste jag direkt vem jag höll på, fyfan vilken stil att behandla folk på! Vissa är ju sanslösa..

Annars så har det varit en lugn kväll. Middag vid 19:30 och robinson efter det. Sedan har vi spelat buzz fram tills nu och nu såg jag precis att det går en beck film på tv4 plus som jag tänkte se!

Godnatt.


Kommentarer
Plutten

Svar; Vi bor i Gävle, i stadsdelen Bomhus:) Var bor du/ni?:)



Men eller huuuur! Jag HATAR "nya" blogg.se! Alltså, helt seriöst, jag har inte ens kunnat logga in på flera timmar:S

2010-01-31 @ 01:03:59
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0