Retsticka

Hihi, just nu sitter jag och retas lite med lilla pyret som tycks vara vaken vilket den aldrig är annars den här tiden. Väldigt sällan iaf. :) Så jag passar på att retas lite extra med den. Så fort den lägger sig konstigt så att magen står ut på ett ställe så puffar jag till lite lätt på bulan och får världens spark tillbaka ;) <3 Tycker bara det är gulligt så jag kan ju inte låta bli att puffa mera. :D Hihi! Lik sin mamma tror jag, blir lätt sur för minsta lilla. :p

Sitter och kollar på lyxfällan till och från. Det är nog det sista jag gör ikväll för sedan blir det sängen. Ska upp tidigt. Måste in till arbetsförmedlingen, fråga mig inte varför tycker bara det är så löjligt själv. :p Sen ska jag till lägenheten och stöka på lite sedan till sjukgymnasten kl 14! Skönt att jag fick en tid där så snabbt, ringde redan idag. Bra att ha varit hos en sjukgymnast innan jag ska till en läkare vilket jag ska på fredag så det är ett plus!

Ska fortsätta packa lite smått då jag är i lägenheten och även packa lite kläder till stockholm. Sedan ska jag hem och busa med vilda :) Lär det väl bli iaf ;)
Näe, nu ska jag läsa lite bloggar och kolla facebook lite. Godnatt!



Kommentarer
Emelie

jag skulle bara vara glad om jag inte gick upp så mkt i vikt så länge man vet att bebisen växer och mår bra för det är ju det som är huvesaken :D jaha jobbigt, hoppas du kan få nån hjälp med ryggen tur du inte har så lång tid kvar :)äter du mkt ? är du ofta hungrig ?

2010-01-13 @ 21:05:03
URL: http://emelienorin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0