Presentkort

För ett tag sedan på ett personal möte hade vi en frågetävling i lag och mitt lag vann, såklart! ;) så idag fick jag äntligen mitt efterlängtade presentkort! Egentligen skulle vi ha fått på ikea men det blev på birsta city istället vilket jag inte gråter blod för! Det finns två tröjor jag vill ha, dock kan jag bara välja en då presentkortet är på 200 kr. Det står mellan en enkel blå randig tröja från vero moda eller en stickad rosa från hm! Hoppas på att åka på birsta imorgon då det är stängt idag, tror jag... Slutar jobba kl 16 idag om jag inte får gå tidigare vilket inte är helt omöjligt då det är stendött här idag. Folket brukar strömma in då jag slutar! Perfekt ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0