Parfym

Till någon fegis som kommenterade anonymnt angående packningen i bb väskan:
Ja, en parfym? Du vet en liten glas flaska med en doft i, trycker man längst upp på toppen så får man ut ett litet srput och doftar gott. Sjukhuslukten är inte den trevligaste och vi ska antagligen åka hem där ifrån en vacker dag också! Då vore det trevligt att inte behöva duscha det första man ska göra när man kommer hem! Då vill man få bebisen trygg på hemma plan. Så att känna sig fräsh när man åker hem, vad är felet?

I stort sett allt som är packat till mig i bb väskan är tills den dag då jag ska åka hem!


Kommentarer
ytterligare en fegis

Man använder inte parfym då man har bebis.

Dom är superkänsliga!

2010-01-08 @ 19:56:57
malin

men herregud dom dör väl inte av lite parfym!? jösses..

2010-01-08 @ 23:39:10
Anonym

man ska inte anända parfym då man ammar för då vil inte bebisen amma..

2010-01-09 @ 19:06:01
Sandra

Jag använder parfym och min bebis vill då amma? Du pratar verkligen i natt mössan :p HAHAHAHA

2010-01-10 @ 19:43:32
URL: http://sandranorin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0