Mer kläder till bebis.. :)

Ja! Nu har jag äntligen utrett apoteks ärendet också. Köpte dock inte allt jag hade tänkt utan nässug, amningspump och suppar köper jag när de kommer till användning.. :) Suppar är ju från 5kg också vilket bebis inte lär väga när h*n föds.. ;)

Från apoteket;
- Inotyolsalva
- Panodil till mig
- Gipsbindor till magen (ska göra en avgjutning)

Utnyttjade även mina checkar/presentkort idag. :)

Till mig fick det bli;
Allt från ginatricot
- Svarta legins
- Vitt långt linne

Till bebis köpte jag;
Allt från hennes&mauritz
- Tre pack dreggel lappar
- Tre pack kortärmade bodys

Nu är allt färdighandlat, känns så skönt! Mera kläder lär vi få av släkt &
vänner när bebis kommit och självklart ska även jag handla mer då men
i färger som går i tjejigt eller pojkigt! Sen kommer ju storhandling av
blöjor, våtservetter etc. men det tar jag oxå då när bebis har kommit.
Huvudsaken vi har nu så att vi klarar oss de första dagarna!

 



Kommentarer
Carro - Bebis i magen

Wilma heter min kusins barn, Ludvig heter min pojkväns kusins barn. Theodor heter våran kisse :P

Men annars vare jätte söta namn :)

Vi har kommit på så jätte fina namn så kommer väl inte kunna välja, tur att man ändå ser på dom vad dom passar i för namn sen när dom kommit ut :P

Men det är ju jätte svårt.

2010-01-15 @ 15:49:37
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0