Libero newborn

På ica här i matfors hade de rabatt kuponger på liberos newborn blöjor. Ett paket kostar 42,90 :- och med rabatten på 20 :- så kostar de alltså otroliga 23 :-, helt sjukt billigt! :) Så jag köpte ett sådant paket idag. Alltid bra att ha blöjor, har pampers 12 st från ett startpaket och 28 st libero nu så då kan jag även se vilken jag gillar bäst! :) Eller ja, vad bebis gillar bäst egentligen ;) Hur de sitter osv, men i slutändan så blir det ju jag som bestämmer. ;)


Tror även jag ska köpa liberos schampoo, babywash och babyoil. Har hört många som är nöjd med dessa produkter så varför inte prova? :) Ska även köpa deras våtservetter hade jag tänkt. Sen har bebis så den klarar sig ;) Bara apoteket sen som saknas. Tänkte göra klart detta i veckan så slipper jag tänka mer på det.



Kommentarer
Anonym

Jag kan rekomendera lidl´s våtservetter och blöjor. Låter kanske inte så galmoröst, men de är bra och "billiga". Hur de är för nyfödda vet jag inte, men från 4 månader funkar de utmärkt. Dock inte varje dag man har vägarna förbi lidl.

2010-01-14 @ 16:46:28
Angelica

Japp tycker du gör rätt i att prova liberos tvål oh det:)

Men sedan angående tvättlappar och så, så är det smartast att änvända torra tvättlappar och blöta dem själv. Nog för att det kanske känns fräschare med tvättlappar så är det mycket bättre och väldigt mycket billigare att använda torra och blöta dem. >Dels även lättare att torka bort bajs med dem :)

Tycker jag iaf:) Men det avgör man som sagt själv

2010-01-14 @ 19:49:34
URL: http://mammaangiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0