Lägenheten ..

Ja, jag var så pass nyfiken så jag tog och kikade in genom brev inkastet där idag och fick en riktig chock! Där STANK det verkligen rök! Fy tusan säger jag bara .. Äckligt!! =/ Så ska få nycklarna imorgon så kan vi bära möbler i helgen och i början på nästa vecka ska de göra en ozon behandling som tar några dagar att göra och då kan man inte bo där under ett par dagar eftersom all syre dras ur lägenheten, det blir som i rymden. :p Så ligger det iallafall till :) Blir nog bra det här bara den behandlingen har gjorts.

Hoppas det kommer till ett badkar där oxå bara så är jag super nöjd sedan! ;) Men man kan ju inte få allt här i världen men hoppas det går att fixa iaf. :p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0