Full fart i magen

Ja, nu är det verkligen fullt race i magen och har varit det senaste timmen .. ;) Mysigt men ibland kan man bli lite tokig på den för ibland känns det som om den ska hoppa ur magen och komma ut ståendes på fötterna och springa ett maratonlöp. Haha, man har sina fantasier ibland .. ;) Det är ju såklart bara kul att känna lill*n och veta att h*n lever. :)

Var ner till lägenheten en sväng förut också med pappa. Körde ner skötbordet å alla tillbehör till den plus lite små saker som jag kan flytta själv på fredag. :) Är så himla nyfiken på hur det ser ut så ska försöka få nycklarna lite tidigare på fredag. Erland lär väl ringa här i veckan kan man ju hoppas så ska ta upp det med han då!

Imorgon blir jag bara hemma, trots bokade besök men jag känner att jag bara inte orkar med det just nu! Jag och mamma ska göra avgjutningen av magen imorgon också. Spännande! ;)

Ska se om det finns något att se på tvn nu annars går jag nog och lägger mig faktiskt :p Godnatt.


Kommentarer
Sandra

Tack, roligt att flera än jag tycker det blev fint med lite nytt ;)

2010-01-19 @ 09:55:04
URL: http://sandranorin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0