BB väskan

Bebis del av bb väskan har varit nerpackat sen ett bra tag tillbaka! Som vanligt glömmer man bort sig själv i det hela men idag var jag hem till lägenheten och hämtade mitt också så nu är allt mitt nerpackat också så man skulle väl kunna säga att allt är nerpackat förutom kamera, laddare och såna saker.

Till bebis:
- Två par bodys
- Två par byxor
- En pyjamas
- Mössar, vantar, tossor
- Overall
- Strumpor och innemössa
- Filt, snuttefilt och napp



Till mig:
- Velour dress
- Amningslinne
- Amnings bh
- Amnings inlägg
- Bindor
- Mjukt toapapper
- Trosor och strumpor
- Duschsaker, deo, lotion och parfym

Det var väl allt! :) Skulle vi behöva stanna längre så löser det sig då!
Saker som kamera, laddare och det packas när det är dags, om man kommer ihåg det då.



Kommentarer
Erika

Tänk bara på att man oftast inte får använda parfym på sjukhus :-)

2010-01-06 @ 19:02:16
URL: http://dumman.blogg.se/
Anonym

Parfym???????????

2010-01-08 @ 15:11:06
Hanna

Parfym KAN göra att amningen störs, är ju inte illa ment av de som skriver att man inte ska använda parfym då man har nyfödda..

Nåt som jag störde mig på bb var att när man ringde på klockan och ville ha hjälp vid amningen så kom viss personal in och hade varit ute och rökt! de var iskalla om händerna och stank rök.... för oss gick amningen åt skogen..

2010-01-11 @ 09:36:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0