7 saker om mig

Tog en liten award från nikitas blogg då hon skrivit att de som läser hennes blogg dagligen gärna får ta awarden till sin blogg, och eftersom jag är en av dom så here we go =)



Ihop med denna ska jag nu för er berätta 7 saker om mig själv som ni kanske inte redan visste om.

1. Mitt mellan namn patricia har jag valt att lägga till själv i samband med mitt dop och konfirmationen, 14 år gammal.

2. Jag bryr mig på tok för mycket om vad folk tycker och tänker om mig själv. Ibland så mycket att jag nästan kan må dåligt över det. (Även fast jag inte vet vad folk egentligen tycker och tänker om mig)

3. Jag är starkt bunden till min mamma. Utan hennes åsikter skulle det inte bli mycket gjort.

4. Jag är fruktansvärt onyttig och äter i stort sett något som jag inte bör äta varje dag. Godis, kakor etc.

5. Jag måste dricka en kopp te varje kväll innan jag går och lägger mig, annars då jag vaknar för att gå upp och kissa om nätterna kan jag ligga vaken upp till en 3 timmar innan jag somnar om igen.

6. Min "riktiga" släkt är egentligen inte större än en mormor, två farbröder och två kusiner. Resten är döda eller bara "halvingar".

7. Jag avskyr efternamnet Nilsson och har jättesvårt att hitta ett bra namn till bebis som passar ihop med detta. (Ja, jag tycker det är lite viktigt att det låter bra)

Jag väljer inte heller att ge awarden till någon speciell person utan ger den till er som läser min blogg dagligen. :)



Kommentarer
Patricia

Vilken fin blogg du har! =) Lycka till med bebisen.

2010-01-30 @ 19:44:52
URL: http://ptk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0