50 dagar till bf

Helt otroligt vad tiden går fort, idag är det bara 50 dagar kvar till beräknad förlossning! :) Förhoppningsvis ett par dagar kortare! Har inget speciellt datum som jag gissar på men nångång mellan den 1-10 mars. :) Mamma tror den 17, haha! "Jo h*n kommer på emils 18 års dag, det är jag helt säker på!" säger hon jämt. Vi får väl se säger jag.. ;) Hoppas inte jag behöver gå över tiden iallafall. :) Fy vilken plåga, jag som hatar att vänta. :p

Idag har jag lite på schemat. Ska snart iväg på en promenad med mamma och gå förbi lägenheten en sväng. Sedan ska vi göra gips avgjutningen på min kula.. ;) Spännande, hihi! :D Sen ska vi eventuellt hälsa på elsa och valparna ikväll oxå. Så som jag längtar säger jag bara .. <3

Näe, dags att göra sig klar för en promenad!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0