Sverige-Slovakien

Japp! Här är man uppe tidigt och sitter och små kollar lite på hockeyn. Vaknar alltid så pass tidigt och kan inte somna om så idag tänkte jag att jag ska försöka vara lite intresserad av sveriges insatser i vinter os. Helt bakom flötet är jag ju inte, går knappast att missa gulden vi tagit hittills då det sänds på både radio och tv dygnet runt, och dessutom tar upp en stor del av morgontidningen. Roligt eller ej, ja det går ju att diskutera..

Hockey är väl helt okej tycker jag, iallafall slutspelen och nu är det ju kvarts final så jag sitter med gott samvete. Haha :p Vore ju roligt med guld i hockey men är alldeles för dålig på sporten för att kunna spekulera i om vi är nära eller inte. Hittills i matchen står det iallafall 0-0 så vi får väl se vart det slutar!
Annars så kollar jag aldrig på vinter os om inte pappa har tvn igång där jag råkar vara. Vem tusan vill se skidor, skidskytte, isdans, curling osv?! Näe, så lågt tänker jag inte sjunka. :)

Om vädret vill bli lite mildare fram mot 9 tiden så ska jag göra mig klar för att åka till stan. :-) Har fått en rabatt check av H&M igen så nu måste jag ju dit och spendera den, självklart på något sött bebis plagg. ;)

Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0