Söndag

Varken blogg.se eller mitt internet har varit samarbets villiga med mig det senaste dygnet, därav ingen uppdatering här.

Igår var vi ut på ikea en sväng som jag skrev och hittade det vi fann. Det blev ett nytt bord plus fyra stolar, då priset för det var 799 :- kändes det inte som att det var så mycket att fundera på. :) Mamma behövde ju nya stolar så hon fick ta mina som jag hade förut som är relativt nya de med. Två blommor fick även följa med hem och lite annat små plock.



Såhär ser det ut i köket nu! :) Mycket, mycket bättre än förut! Finns till och med plats att kunna röra sig ordentligt.. ;) På kvällen blev det såklart invigning av det nya bordet med tacos tillsammans med min familj och mormor. :D Sedan blev det melodifestivalen och sommaren med göran innan man somnade gott i sin egen säng. :)

Vädret ser ju ut som det har gjort resten av veckan, blåsigt, kallt och grått! Himla typiskt. :s

Idag är det även dags att uppdatera bebis listan, första gissade datumet har ju utgått.

Angelica tror den 20 februari
Jag tror den 26 februari
Natalie&Pan tror den 27 februari
Victoria tror den 1 mars
Carro tror den 3 mars
Sandra tror 3 el. 4 mars
Emil tror den 4 mars
Johanna tror den 4 el. 5 mars
Ida tror den 6 el. 10 mars
Lina tror den 7 mars
Jessica tror den 8 el. 19 mars
Simone&Micke tror den 9 mars
Emelie tror på utsatt datum 10 mars
Jennifer&Stina tror den 11 mars
Pappa&Malin tror den 12 mars
Linus&Elin B tror den 13 mars
Mormor&Erika&Emma tror den 14 mars
Linn tror den 15 mars
Linda tror den 16 mars
Mamma tror den 17 mars
Uffe tror den 23 mars
Kattis tror den 24 mars


Kommentarer
sandra

Jag tror den 19 mars ;)

2010-02-22 @ 19:39:57
URL: http://sandranorin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0