Shopping galen.

Ingen har väl missat att jag är en helt shopping galen människa!? =) Haha, älskar verkligen att handla! Idag kunde jag inte låta bli att klicka hem ett par amnings toppar och en amnings bh med bygel. Har länge sökt det och när jag då fann det kunde jag inte låta bli :)
Så nu har jag 2 amnings linnen, 2 amnings toppar, 2 amnings bhar utan bygel och en amnings bh med bygel. Det borde räcka!


Nu längtar jag verkligen inte tills jag får hem h&m fakturan, usch! Tråkigt att man ska behöva betala för allt man beställer hem oxå.. ;)


Kommentarer
Anonym

Kolla in tävlingen, snygga nitringar! http://youwalklikeathief.blogg.se/2010/february/tavling-nitringar.html

2010-02-05 @ 14:13:22
Lillan

växer de pengar i fickan på dej eller??? :)

2010-02-05 @ 16:46:02
L

tackar:)) från barnenshus. 895 tror jag den kostar. =)

2010-02-05 @ 21:21:02
URL: http://lillrauta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0