Ny frissad

Fick en fråga från en anonym;
"Du har inte skrivit på hela dan, har en liten bebis kommit?"

För det första måste jag ju säga, roligt att veta att någon saknar en! ;) Och sen då till själva frågan, ingen bebis här inte! Den verkar mer envis än både sin mor och sin far, får väl se när den vill visa sig. Jag har inte bråttom men visst vore det roligt att få ut den snart, 12 dagar är för långt att vänta, eller hur?! ;)

Näe, det jag har sysselsatt mig med hela dagen är väl i stort sett ingenting. Har bara inte blivit av att jag varit in här något. Åkte in till stan med 14.20 bussen iallafall och sedan vidare mot klippotek hårlinjen i timrå för en haircut! Blev verkligen toppen, är super nöjd!! =) Har funderat på frisyren sen i somras så kände att det var dags nu, skönt att få stila upp sig lite så här i slutet av graviditeten så är man ny och fräsh efter förlossningen.

Ja, och såhär ser det ut! =) Andra sidan har jag kvar samma längd som förut, kommer en bild på det så småning om oxå. Just nu är jag alldeles för trött för att posa framför kameran. Godnatt.



Kommentarer
Sandra

Blev riktigt snygg i håret :)

2010-02-27 @ 02:08:31
URL: http://raskaana.blogg.se/
Erika

Tjusigt! Du ser väldigt mogen ut i den där frisyren :)

2010-02-27 @ 19:40:38
URL: http://dumman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0