Kläder av mormor till bebis!

Godmorgon!

Idag fick jag en låång och skön sovmorgon, enda fram till 09:30 faktiskt. :-) Gudomligt skönt! Blev väckt av mormor som berättade att frukosten var klar, finns det något bättre än att bara få kliva upp och ha frukosten serverad!?

Igår gick vi hela dagen på birsta city och ikea. Var helt slut i både rygg, fötter och huvud då jag satt mig i bilen när vi äntligen fick åka hem.
Fick med mig både det ena och det andra hem! Massor av kläder till bebis från min kära mormor, blivande gammelmormor, och lite porslin och dylikt till köket! Tusen tack <3

Bakade lite bullar igår kväll då vi kom hem och sedan somnade jag väldigt gott till en irene huss film, därav ingen uppdatering igår kväll.
Idag fortsätter bakandet med olivbröd och bondkakor i sikte! Ha en bra dag.

Kläderna till bebis.
Klicka för större bilder!

  

Kanske ser ut att vara till en pojke men jag tycker att de passar även
till flickor! Hellre det här än rosa kläder till en liten pojke, tycker jag :-)



Kommentarer
L * med bebis i magen

söta kläder! Nu är det inte långt kvar för oss!=)

2010-02-20 @ 11:36:53
URL: http://diiorkiss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0