Bokrea

Blev såklart inte bara ett plagg till bebis utan det slutade med att jag kom hem med en hel del, som vanligt! Haha, tror de flesta känner igen sig.. ;) Hade bestämt att jag skulle köpa mjukis dressen men när man gick där och snurrade runt så kunde jag till sist inte motstå ett par små små jeans och två bodys oxå! Så det fick följa med hem. :)
Sen råkade det ju vara bokrea idag oxå så då fick även lite böcker följa med hem till bebis. :) Och sen unnade jag mig själv en jättefin tunika från kappahl!

Och lite bilder vill ni väl såklart ha antar jag! :)


Dress från H&M 129 :-



Ser ut sådär på ryggen, så söt! :D



Jeans 99 :- Två pack bodys 99 :- från H&M



Två pek böcker som man även kan bada med och inbyggd skallra.
Bebisar brukar ju ha en förmåga att bita på allt så dom är ju perfekt på så vis ;)
Oxå tygboken som är en liten nyckelpiga, drar man i ett snöre på svansen så rör den sig :D
Från åhléns bokrea, 19 :- st för pekböckerna och 39 :- för tygboken.


Kommentarer
sandra

Tjusigt =) Går ju inte att komma hem tomhänt ju ;) hihi.. JAg är likadan sjäv ;) Vilken stl handlar du på alla kläder? ;) Kram

2010-02-25 @ 18:28:15
URL: http://sandranorin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0