Birsta och stan

Godmorgon! :)

Uppdaterade bebis kommer listan det första jag gjorde innan jag påbörjar dagens "riktiga" inlägg. Jätte roligt att så många är med och gissar. :) Ser att majoriteten tror att jag kommer att gå ett par dagar över tiden men vi får väl se när den lilla väljer att titta ut. ;) Jag tror ju tidigare iaf men som sagt, den lilla som bestämmer. :)

Ska in till stan idag hade jag tänkt med inte förän med 11.55 bussen skulle jag tro. Tror att det blir den iallafall, tänkte först att jag skulle åka ut till birsta och köpa ett par mjukisar på bikbok men tror faktiskt inte att jag orkar det idag! Eller när jag tänker efter så borde jag kanske orka det faktiskt, vill ha ett par hemma när bebis kommer ut för då lär man ju knappast orka springa i affärer det första man gör. Och mjukisarna jag springer i nu är väl använd kan jag lova så ett par nya mjukisar är ett måste =P

Då får det bli 10.55 bussen in :) Sen ska jag göra mamma sällskap i väntan på bussen i stan så blir det väl 14.00 bussen hem.

Ha en bra dag!


Kommentarer
=)

Hej! måste få fråga, vem är pappan? finns han inte i bilden? mvh

2010-02-15 @ 16:11:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0