Torsdag

Jaha, snart så har ännu en dag gått. :)

Tiden bara rinner iväg och igår så blev Casper 9 månader :love: Mammas lill hjärta, han börjar bli så stor nu! Man ser hur han utvecklas varje dag, och jag älskar det, och jag älskar honom!

Idag var vi iallafall på öppna förskolan, som vanligt. ;) Casper älskar att vara där bland alla andra barn och leka, och jag älskar det också! ;) Hihi. Men snart så ska dom flyttta och då kommer det såklart att dröja lite innan dess. Många barn som kommande år ska ha dagis plats så de är tvungen att göra en till avdelning där. Men det kommer ju att finnas ett nytt såklart, en bit ifrån. Men vi kommer att sakna det under den tiden då det är stängt på grund av flytt och renovering av de nya lokalerna.

Och ikväll var vi bort en sväng till svärmor och svärfar och fikade lite, och Casper lekte med Elliot! Haha, måste säga att de verkligen har bytt roller nästan. Casper är inne i en mamma period och är ganska blyg, och Elliot har varit lite tvärtom innan men nu är det Elliot som håller lådan! Men Casper tinar upp efter en stund och de leker så bra ihop så :)

Nu sitter jag bara och väntar på att Rickard ska komma hem. Skulle väl egentligen kanske ha gått och lagt mig men tänkte se på Lyxfällan som börjar om en liten stund och mysa med min älskling innan! :)
Lill hjärtat han sover redan, somnade till lite skön sång av mig ikväll ;) :love:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0