Gott nytt år

Se på fan att man fortfarande lever ;) Ingen olycka detta nyår heller, och det kan ju bara betyda en sak: Bara lycka detta år!! Eller? Den som lever får se ..

Har iallafall haft en super kväll och framför allt ett super år!

Största lyckan i mitt liv, jag blev mamma till världens finaste son :love: som kom till världen den 7 mars. En liten frisk krabat på 51 cm och 2878 gram. Idag är den "lilla" en stor liten kille med humör. En pojke som älskar sin mamma och älskar att lära sig nya saker och det händer alltid något nytt varje dag! Den kärlek jag känner till denna vackra människa går verkligen inte att beskriva här, han är ljuset i mitt liv och varje andetag jag tar, det tar jag för honom.



Sen har det såklart hänt massa mer saker som jag aldrig kommer att glömma. Särskilt kärleken Rickard som jag flyttade ner till i Stockholm, och allt vi har upplevt tillsammans. Minnen för livet.

Gott nytt år på er allihop!
Hoppas erat år blir lika bra som ni hoppas på :)


Kommentarer
Anonym

Om det kommande året innebär att få vara med dig, så blir det så bra som jag hoppats på! Älskar dig! / R

2011-01-01 @ 02:42:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0