Fjärde advent

Jösses vad tiden går.. Redan fjärde advent och ynka 5 dagar kvar till julafton! Behöver jag skriva ut det här i bloggen att jag längtar? Mammas julbord och bara massa mys hela helgen. Bäst av allt är nog porter steken på juldagen ;) Haha. Går inte annat än älska julen helt enkelt!

Vi tjuvstartade faktiskt lite igår, fast vi inte ens visste om det? Ja, alltså. När Brundinarna kom ner hit för en middag så hade dem med sig sina julklappar och ville att vi skulle öppna dem redan då, så då blev det en lilla julafton igår. Mysigt :love: Vet inte vad man ska kalla onsdag för då, då vi ska till Rickards sida och fira, mellan julen kanske? :P

Casper fick finfina klappar av sin gudmor och gudfar :love: En stooor traktor, en sked som är en rallybil (även med siffran 7! Hihi. Dom tänkte inte på det men jag gjorde det. Han är ju född 7 mars, lyckoträff! Absolut ballaste julklappen igår! ;)) också fick han en liten bok "Traktorn som rymde". Jag och Rickard hade också gjort oss välförtjänt av en julklapp och vi fick en spargris med "Happy days" på :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0