Dag 15

Mina drömmar ..
Den största drömmen av dem alla är såklart att för alltid få följa Caspers utveckling här i livet. Få vara med om allt som han gör och dela glädje och sorg tillsammans med honom.

En annan dröm är att få dela allt tillsammans med Rickard. Någon bättre person än han finns det inte. Att få somna och sedan vakna upp bredvid honom varje dag, är det bästa som finns. Han ger mig energi varje dag, energin till att orka älska livet i allt vad det har att ge.

För att rikta sig djupare in i drömmarna, i de verkliga drömmarna (alla drömmer väl om att vinna en miljon, skaffa lyx villa och sport bil och inte behöva arbeta?), så är de att flytta till något större med min fina familj, utbilda mig, skaffa ett eller flera syskon till Casper och sist men inte minst att stå i kyrkan i vit klänning med min underbaraste.


Kommentarer
Anonym

Hoppas dina drömmar slår in,önkar dej all lycka.Va rädda om er .

2010-12-07 @ 22:25:01
Anonym

Så var de i går kväll med , jag kan ju inte låta bli att ta upp honom , så de var full fart fram til ca 21

2010-12-07 @ 22:51:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0