Dag 13

Den här veckan ..

.. och förra veckan har varit fantastisk! Veckorna har varit otroligt lugna, vi har bara varit här hemma hos mamma/mormor och pappa/morfar och samlat krafter ;) Iallafall jag! Har fått sova ut riktigt ordentligt så nu har man massor med energi för fler mamma dagar framöver.

För att sammanfatta veckan/veckorna, så har vi:
Bakat pepparkakor och lussebullar.
Jag har umgåtts med Evelina och Johanna.
Ätit bite line pizza och gått några svängar på birsta city.
Och bara myst här hemma hos mormor&morfar!

Mer invecklat än så kan jag nog inte göra det.
Två underbara veckor här i Sundsvall/Matfors.

Imorgon bär det av hem igen, hem till kära Kungsängen :)
Hem till Rickard och mysa av denna underbara december månad!



Min fina underbara lilla kille som växt otroligt under de här veckorna :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0