Dag 11

Dagarna kan väl ändå inte vara så viktiga och jag har tråkigt. Så jag kör på med dag nummer elva - mina syskon.

Jag har två syskon. Världens bästa syskon. En äldre och en yngre.

Min äldre bror heter Linus Johacim Nilsson och är född den 3 maj 1988.
En blyg liten prick som älskar sport, all sport. Han har spelat fotboll i många år och nu de senaste åren har han hållt på med innebandy och gör det fortfarande.
Han har sedan tre år tillbaka ett stadigt förhållande med en fyra år yngre tjej som heter Jennifer Horneij. En väldigt fin och trevlig tjej.
Linus läser någon barn och fritids kurs på komvux och vill bli lärare "när han blir stor". Han är bosatt där han har växt upp, det vill säga hemma i huset i kära Matfors.

Emil
, min yngre bror, är född den 17 mars 1992. Så det är exakt 2 år mellan oss alla, eller för att vara exakt så är det faktiskt 1 år och 11 månader mellan oss. Bra gjort av våra föräldrar tycker jag ;)
Lillebror är väldigt social av sig och visar sin framfötter väldigt väl! Han har varit "framgångsrik" i det mesta, vad gäller skola och sin sport iallafall. Han började skolan ett år tidigare och tog då därför studenten från Media programmet ett år tidigare än de andra i hans års kull. I sin sport så har han satsat allt. Han började i Matfors IF och gick över till GIF Sundsvall när han var 15 eller 16 år och där gick det bra kan jag säga! Laget tog honom till pojk allsvenskan och talangen till landskapslaget för Medelpad.
Även denna broder har ett stadigt förhållande sen ett tag tillbaka, dock inte lika många år som bror sin men hela ett år har dom hållt ihop iallafall. Madelene, som hans flickvän heter, är också en väldigt fin och trevlig tjej.
I dags läget så bor även han hemma, iallafall på papperet, men är nog mer hos sin flickvän. Han läser en kurs, kriminologi, på mittuniversitetet i Sundsvall och satsar vad jag vet på att bli polis i framtiden.



Alla vi syskon tillsammans. Lillebror Emil i mitten, storebror Linus till vänster.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0